Følg Kid Interiør

Tags

Jul_2019_Miljøbilder

Jul_2019_Produktbilder

Høst_2019_Produktbilder

Kidskids

Siste nyheter

Jul hos Kid Interiør: Elegant Christmas

Jul hos Kid Interiør: Elegant Christmas

Nyheter   •   nov 06, 2019 13:36 CET

Å pynte til jul gjøres på veldig mange ulike måter i de norske hjem. Flere har en bestemt jule-stil de alltid bruker, mens andre liker å utforske litt nytt hvert år. Denne julen har i Kid Interiør utviklet 2 forskjellige stiler, og i denne artikkelen får du se Elegant Christmas.

Kid Interiør ble kåret til «Årets kjede 2019»

Kid Interiør ble kåret til «Årets kjede 2019»

Pressemeldinger   •   okt 18, 2019 08:12 CEST

Kid Interiør vant den prestisjefylte utmerkelsen «Årets kjede 2019» under Kjøpesenterkonferansen i Trondheim 17. oktober.

Høstnyheter: Studio Glam

Høstnyheter: Studio Glam

Nyheter   •   aug 14, 2019 09:30 CEST

Studio Glam byr på 60-tallsinspirert eleganse, dyreprint, gulldetaljer og velour. La deg inspirere av stilen!

Høstnyheter: Modern Balance

Høstnyheter: Modern Balance

Nyheter   •   aug 05, 2019 09:27 CEST

La deg inspirere av stilen Modern Balance i høst! En elegant og nøytral stil, med nordisk preg.

Interiørtrender sommer 2019 - Summer Classics

Interiørtrender sommer 2019 - Summer Classics

Nyheter   •   mai 10, 2019 09:30 CEST

Sommeren nærmer seg og det gjør også sesongens interiørtrender. Hvilke farger kommer til å dominere? Hva slags tekstiler skal du velge? Og hvilke materialer vil vi se mer av? I sommer er det tre trender som vil påvirke interiøret vårt, en av disse er Summer Classics.

Interiørtrender sommer 2019 - Super Solitaire

Interiørtrender sommer 2019 - Super Solitaire

Nyheter   •   mai 08, 2019 09:33 CEST

La deg inspirere av stilen Super Solitaire i sommer! En energisk og leken stil, med deilige, klare sommerfarger.

Kid lanserer helt ny lampekolleksjon!

Kid lanserer helt ny lampekolleksjon!

Pressemeldinger   •   feb 21, 2019 14:52 CET

Lamper er en stadig viktigere del av interiøret, ikke bare funksjonelt, men også som dekorelement. Vi er kjempestolte av å kunne lansere FUNKLE™️ – vårt nye belysningskonsept. Sortimentet består av taklamper, takpendler, bordlamper og gulvlamper – pluss LED-lyspærer og LED-dekorpærer.

Sniktitt på våren 2019 - Real Refined

Sniktitt på våren 2019 - Real Refined

Nyheter   •   jan 30, 2019 15:16 CET

Vi drømmer om vår og viser deg en sniktitt på den vårlige stilen Real Refined.

2019 - Nytt år, nye stiler!

2019 - Nytt år, nye stiler!

Nyheter   •   jan 11, 2019 12:48 CET

Vi ønsker 2019 velkommen med nye stiler, fargepaletter og produkter. Vi deler den første delen av det nye året inn med 2 stiler som vi har valgt å kalle «City Culture» og Sensuous Sphere».

Gourmet-nyhet hos Kid Interiør

Gourmet-nyhet hos Kid Interiør

Pressemeldinger   •   okt 01, 2018 09:00 CEST

Vi lanserer vår egen kvalitetsserie med matoljer, krydder og pesto!

Skap den magiske julestemningen med Kid Interiør

Skap den magiske julestemningen med Kid Interiør

Pressemeldinger   •   sep 05, 2018 14:00 CEST

Nå skal vi snart ønske julen 2018 velkommen, og vi i Kid Interiør ønsker å inspirere deg til å gjøre det julefint hjemme med våre spennende julenyheter.

Vårt nye barnekonsept er her - Kidskids!

Vårt nye barnekonsept er her - Kidskids!

Pressemeldinger   •   aug 08, 2018 14:16 CEST

Les mer om nyheten Kidskids - produkter for baby og barn fra 0-8 år.

Høstinspirasjon 2018 fra Kid Interiør

Høstinspirasjon 2018 fra Kid Interiør

Pressemeldinger   •   jun 29, 2018 10:36 CEST

Nå ligger mange av våre fine høstbilder tilgjengelig.

Kid Interiør publiserer leverandørliste

Kid Interiør publiserer leverandørliste

Pressemeldinger   •   apr 24, 2018 14:09 CEST

«Kid velger å åpne leverandørlisten for å ytterligere øke innsatsen med etisk handel. Kid er stolt av sine leverandører og ser på transparens i verdikjeden som en selvfølge», sier Kjersti Hobøl, administrerende direktør i Kid Interiør.

Sommerinspirasjon 2018 fra Kid Interiør.

Sommerinspirasjon 2018 fra Kid Interiør.

Pressemeldinger   •   mar 22, 2018 13:26 CET

Nå ligger alle våre fine sommerbilder tilgjengelig.

Se årets nye interiørtrender!

Se årets nye interiørtrender!

Nyheter   •   jan 31, 2018 09:00 CET

Vi er i gang med et nytt år og nye interiørtrender. Hvilke farger kommer til å dominere? Hva slags tekstiler skal du velge? Og hvilke materialer vil vi se mer av? Nå er det to trender som vil påvirke interiøret vårt: Calm House og Country House.

Få det fint til jul!

Få det fint til jul!

Pressemeldinger   •   nov 24, 2017 09:33 CET

Juleinspirasjon 2017 fra Kid. Nå ligger alle våre fine julebilder tilgjengelig. Få det fint til jul!

Kid er først i Skandinavia med resirkulert dun

Kid er først i Skandinavia med resirkulert dun

Pressemeldinger   •   okt 03, 2017 12:42 CEST

Kid Interiør lanserer, som første interiørkjede i Norge, Redown dundyne og dunpute. Produktene er utelukkende laget av resirkulert dun og fjær, og kan gjennom denne fantastiske prosessen varme på nytt.

Høstens klassiske trend- Retro Lounge

Høstens klassiske trend- Retro Lounge

Nyheter   •   sep 05, 2017 08:05 CEST

Høstens klassiske stil hos Kid er Retro Lounge. I Retro Lounge finner vi glamorøs 60- og 70-talls inspirasjon.

Høstens moderne trend- Cosy Concrete

Høstens moderne trend- Cosy Concrete

Nyheter   •   sep 05, 2017 08:00 CEST

Høstens moderne stil hos Kid er Cosy Concrete. Cosy Concrete er en stil hvor ren, lys skandinavisk enkelhet møter den litt mørkere og etniske stilen.